Szállítási költség:

Magyarország területén belül:
1. Előre utalás: 500 Ft
2. Utánvéttel: 1250 Ft
3. 50.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes!!

Kiszállítás, személyes átvétel

Fontos! A rendelés beérkezése után munkatársunk telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot az adatok egyeztetése céljából.

- Amennyiben a rendelés leadásakor banki átutalást választ, munkatársunk e-mailben vagy sms-ben küldi el önnek az utaláshoz szükséges adatokat. 

Fontos! Banki átutalás esetén az összeg bankszámlánkra történő beérkezése után indítjuk útjára a csomagot!

- A megrendelő adatainak megadásakor egy olyan szállítási címet célszerű beírni, ahol a megadott szállítási napon (a rendelés befogadásától számított 1-2 munkanap) napközben, 8.00-17.00 között fogadni tudják az utánvétes küldeményt.

- Amennyiben a rendelt termék valamelyike nincs raktáron, akkor munkatársunk telefonon értesíti Önt, hogy melyik termékre kell várni és mikor várható a szállítás.

- Fontos egy olyan telefonszámot is megadni, ahol napközben akár cégünk, akár a futárszolgálat munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos esetlegesen felmerülő nehézségek kezelése érdekében.

- Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás. 

- Amennyiben valamilyen okból a megrendelő, illetve a feltüntetett címzett nem tartózkodik a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, a futárszolgálat a megrendelő által megadott telefonszámon egyeztet a küldemény ismételt kiszállításával kapcsolatban. 

Fontos! A futárszolgálat az eredeti kiszállításon túl csak kétszer kísérli meg az újbóli kiszállítást, ezután visszahozza a csomagot a feladónak.

- A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja el Önnek.

- A GLS futárszolgálat szabályzata előírja: 1 csomag maximum 40kg lehet.

- Amennyiben Magyarország területén kívül szeretne rendelni üzletünkből, kérjük, e-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot! E-mail címünk: info@studioeszkozok.hu

- Garantáljuk, hogy minden esetben az Ön érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben a mi hibánkon kívül (például ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot és több e-mailünkre sem válaszol) nem tudjuk a rendelést kellő sebességgel feldolgozni. Minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy a beszállítónk hibájából nem teljesítettük vagy rontottuk el, teljes rugalmassággal kezelünk, vagy pénz visszafizetési garanciával élünk.